lørdag 12. februar 2011

Bieberfever?

Eeeey!
Da er enda en uke over og du skal tro hvor glad jeg er for at det er søndag i morgen. Det betyr at Lene kan sove leeeeeeeeeeeeeenge!

Kom nettopp hjem fra kino med Sandra. Og i kveld ble det Never Say Never. Og jeg har bare en ting å si... Det er den mest inspirerende filmen jeg noen gang har sett. Nå er jeg ikke så stor Bieber fan, for dere som ikke vet det, men etter i kveld kjenner jeg en følelse av Bieberfever!  Da Eenie Meenie kom på skjermen, da kom det noen tårer. Har så sykt herlige minner fra den sangen!! Ikke sant jenter? :-D


 Det første jeg tenke når jeg gikk ut av kinosalen var: Jeg må på Bieberkonsert! Men uheldigvis er han ferdig med konsertene i USA for denne gang.



Var å så The Roommate denne uken også. Bra bra bra! Har aldri vært stor fan av skumle filmer, men så var ikke den så skummel som traileren skal ha det til, men bra var den!
For oss som er vant til å se henne i Gossip Girl, gjorde Leigton Meester en super jobb.





Lady gaga - Born this way
Jay Sean ft Lil wayne - Hit the lights
Jessie J ft B.o.b - Price tag
Mike Posner - Bow chicka wow wow
Christina Perri - Jar of hearts

                                                  yeyeye, det var alt for denne gang :) Peace

1 kommentar:

  1. NÅ JA! d bli nok Bieberdans t eenie meenie straks vi møtes :D <3<3

    SvarSlett