lørdag 15. januar 2011

Hola!

I går kveld dro jeg på kino med Sofia og Sara. Vi så The Green Hornet 3D. Den var sykt morsom. Anbefaler å se den når den kommer på kino i Norge. Seth Rogen er med og han er jo den fantastiske skuespilleren! Får alle til å le.


Her snakker vi fancy'e 3D briller altså.


Ellers så kjenner jeg hjemlengsla kommer sigenes. Så ser fram til New York. Tror det kommer til å hjelpe litt.
Så er det countdown til jeg skal til Florida å møte tante og familien. Da får jeg endelig møte nye søskenbarnet mitt. Så det GLEDES STORT!!
Det er også countdown til AnneSofie kommer. Noe lenger til hun kommer neover, men det skal bli uttrulig godt å se henne igjen :*


Tenk at Elisabeth mi venter barn om bare noen få uker :o Jeg kan ikke tru hun skal bli mamma ganske så snart. Gleder meg til å se nuske på skype :-D
Trur nåkk hjemlengsla kommer på besøk da også. Sier seg selv det når en av mine bestevenniner får baby!

Så klare jeg ikke å dy meg lenger. Måtte spørre pappa om han kunne sende brunost til meg. Fant knekkebrød her, så mangler bare osten nå. Prøvde meg med hvitost og paprika, men osten her er ikke særlig god.

Prøvde meg på sushi i går også.

Aldri mer spør du meg.

Nå sitter kidsen å ser Dora the explorer. Jeg lærer jo faktisk litt spansk ved å høre på, haha. Kan å telle til 5 nå. Ikke værst bare det. Har meldt meg på spansk klasse på skolen også. Noe jeg ser fram til å begynne med. Sorry mamma, men har så lyst til å lære meg spansk, selv om det kan være litt vanskelig :-)

Var også i dyrehagen for ei stund siden. Har glemt å legge ut bilder, så kan gjøre det nå :-) Masse søte dyr!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar