mandag 31. januar 2011

NEW YORK - Dag 1

Klokken 8 landet jeg på LaGuardia airport i New York. Tok en gul kul taxi til onkelen til Taryn's hus. Rundt klokken 10 dro vi toget (Subway) ned til TIMES SQUARE.
Når vi kom opp i fra under jorden møter vi lys, gigantiske plakater, tusenvis av mennensker, tutende bilder og ikke minste høøøøye bygninger.
Da jeg fikk øye på Forever 21 midt i Times Square ble jeg satt ut. Hele FIRE etasjer med godsaker!! Overraskende nok brukte jeg bare 300 kroner. Woho
Vi besøkte The New York Public Libary. Utrolig pen bygning. Der hadde den gamle bøker fra forskjellige religioner. Et av rommene hadde et veldig fint tak! (Bilde lenger ned) Biblioteket ble brukt i filmen The day after tomorrow. Når du står og ser ut mot gaten kan du se for den bølgen komme mot deg! haha

Etter 4-5 timer med gåing , dro vi tilbake til leiligheten for å slappe av! Greeeeit sliten i bena.
Senere på kvelden når det ble mørkt dro vi ned til Times Square igjen. Jeg skal låve dere, det er tusen ganger vakrere i virkeligheten!!
Det første vi gjore var å dra innom M&M World butikken! Så stakk vi innom Disney butikken :-)

Å her kommer bildene.
















 FIRE etasjer med godsaker :-D




 Empire State Building i bakgrunn







 Times Square på kvelden


 Inne på M&M World butikken











 Disney butikken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar