mandag 29. november 2010

Fantasien skal man ikke klage på

Hei og hopp!
Hvordan står det til med dere der hjemme?
Her går alt bare bra. Har vært hos den nye familien en uke nå og jeg stortrives allerede. Spilte tennis (wii) i går med vertsfar og det var morsomt! Har også kjøpt meg Just Dance 2 som jeg gleder meg til å prøve! Så nå skal jeg få dansemovs'n i boks ;-D


Vi var også å så på et annet hus som har blitt pyntet til jul og her skal man ikke klage på fantasien.
Uheldigvis er filmen uten farger av en eller annen grunn. Så får setter meg ned å ta en titt på det.
Men uansett, her er en video av huset. Denne familien har sin egen radiokanal. Så når du parkerer utenfor huset, er det bare å finne kanalen på radion, så kan man se at lysene går til musikken som blir spilt! That's awesome!



2 kommentarer: