torsdag 25. november 2010

Happy Thanksgiving

I dag er ikke en vanlig dag for amerikanerne har jeg fått høre. I dag er dagen man skal tenke igjennom hva man er takknemmlig for :-)
So here it goes.. Jeg er takknemlig for å ha en herlig familie. Ikke alle dager har vært fantastiske, men jeg tror dette året kommer til å forandrer mye,  i hverfall for meg. Jeg er så takknemmlig for alle mine herlige venner, i værtfall jentene mine. De har støttet meg i kjipe situasjoner, vi har vært på mange minnerike sosiale sammenkomster, hatt koslige og veldig harde søndager med filmseing(:-D), vi har grått og ledd så mange ganger til one tree hill og vampire diaries. Kos!

Så i dag hadde jeg min første Thanksgiving. Mange mennesker kom over for kalkun. Så jeg ble kjent med masse herlige folk i dag.
Så her kommer bilder av dagen :-)



                                        

                                           Vertsfar klar til å kutte opp kalkunen

                                          Og dessert, namnam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar