søndag 21. november 2010

Oregon -> Virginia

05.30 ringte vekkerklokken. Men så spent som jeg var på dagen her, spratt jeg opp!
Etter å ha pakket de siste tingene i koffert, fant jeg ut at den var alt for full. Og det var 5 minutter før vi skulle kjøre til flyplassen. Typisk meg det! haha. Men slengte to jakker i veska, så da fikk jeg den igjen.
7 timer på fly er kjeeeedelig!! Men her i usa kan man jo sitte på dataen når man sitter på flyet. Uheldigvis hadde ikke dette flyet internett, men jeg fikk nå til å se et par filmer :-D Brukbart!
Skulle ring mamma og pappa på Skype når jeg mellomlandet i New Jersey. Men der fikk jeg ikke nettet til å fungere, og hadde bare 45 minutter på å finne flyet mitt, så ble litt stresset.
Men jeg kom meg trygt fram til Virginia (Richmond).

Har kommet til en super hyggelig famile. Jeg gleder meg allerede til å bli bedre kjent med de. Jentene jeg skal passe på er såå søte. Litt sjenerte var de, men rekner med etter et par dager er de ikke så sjenerte lenger :)
Har jeg fortalt at den nye vertsfamilien min har en hund?! Passer meg utmerket, siden jeg liker hunder maaaaaasse :-) 
Hun er så søt! Skal ta bilde av Sandy senere, så dere får se.

Heldig som jeg er, har jeg stilt klokka tre timer fram, så nå er jeg bare seks timer bak Norge, og jeg får lagt meg tiligere i kveld. Noe jeg seg fram til! Sliter med å sove på fly, så skal bli godt å finne senga i kveld gitt.

En av de beste sengene jeg har ligget i værtfall! :-)

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar