fredag 1. april 2011

Hey. Da har jeg ordnet meg med nytt design. Begynner å bli sommer her nå, så fant ut jeg måtte ha et lysere design!
Var også til frisøren i sist uke å fikk stripet håret. Ble ikke så lyst som jeg ville ha det. Så får håpe sola lysner det litt, for jeg vil ikke bruke mye penger på friiiisør :p
Lite har sjedd i det siste. Prøver bare å få unna dagene fortest mulig, slik at jeg kan reise nedover til Florida!! :-D

Skal ikke jobbe så mye i helga heller. GODT! Bare lørsdagskvelden, så da blir det film og popcorn, mens kidsen sover.
Må også unnskylde meg for alle de skrivefeilene hvis det er noen. Skal innrømme at jeg må tenke meg om flere ganger når jeg skriver alle disse innleggene! haha

Har blitt super hekta på American Idol også. Blir nervøs når utstemning pågår og stemmer som den galingen på min favoritt! :-D GO Lauren!!

Spol fram til 2.05 da hun synger an av sangene til Steven Tylor :-D





Så ser jeg fram til at alle mine fav program skal starte på igen. De har hatt en alt for lang pause nå altså. Not so important, but im just saying :)
I helgen skal jeg gjøre lite. Skal sove og trene! og spise. haha, kos helg det.

Skriver forresten på min mac og overfører innlegge til den andre pcn. Siden internett fremdeles ikke funker … HELP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar