mandag 18. april 2011

ORLANDO, FLORIDA 11-17 April

På mandagsettermiddag tok jeg flyet ned til Orlando for å endelig møte tante og gjengen. Å dere skal tro hvor godt det var å se de igjen. Det var nesten litt rart å se på K siden han hadde vokst så sykt mye etter jeg dro. Så tok en dag for å bli vant til det. Og Emma var enda søtere i virkeligheten. Og for et herlig smil det er på den jenta!! Den gladeste ongen jeg har sett på 7 måneder. Not kidding!
Og hun tok meg godt i mot! Heldigvis :-D
Hun ble litt lei av all kyssingen, haha .. Men så hadde jeg bare 6 dager :-(
Må skuffe dere litt. Tok ingen bilder av Orlando. Var alt for opptatt med å være med familien. Tok bilder av DisneyWorld og Emma! Så kan jeg legge ut hva jeg handlet, mye fint skjønner dere :-)
Vi leide et fint ferihus med basseng, noe som var superherlig! Så ble ikke noe tur til stranden. Den lå over ei times tid unna, så årket ikke å sitte i bilen så lenge.
På seks dager solet jeg meg i 10 minutter! haha. Når Emma var våken koset jeg meg hun, når hun sov badet jeg og ellers var vi på shopping eller badet litt mer. Så brunfarge har det ikke blitt noe av, men solet meg litt før jeg dro nedover, så var ikke sååå bleik :-)

                                                                          
                                                                             
Huset
                                                                          
      
Rommet mitt

Stua

Stua

Kjokkenet

                                                                   Bassenget
                                                                   Nabolaget

                                                                    Bilen vi laante






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar