tirsdag 5. april 2011

Hey.
Alt bra med dere der hjemme?
Her er alt mye bedre. Formen er bra, og lite har skjedd siden lørdagen! Søndagen gikk jeg til solstudioet, og det var herlig. Helt til jeg ble solbrent. I got a red booty!
Greeeeit fint det ja. Senere på dagen tok jeg meg en løpetur, twice!! Er så herlig å løpe/gå når sola skinner. Den har faktisk vært borte et par dager nå. Men den kom tilbake i går. Da vart det 29 grader (!!) Bortsett fra det, har jeg ligget å sett tv. Senere på søndagen dro jeg til Starbucks for å møte Sandra. Vi fikk nemlig en oppgave fra helge klassen jeg var på. Så fristen for å sende den inn er vell snart, så fant ut at vi skulle møtes for å jobbe sammen. Liiiike greit det, siden ingen av oss egentlig husker ingenting fra den helgen! haha.
Vi fikk heldigvis ei bok om virginias historie som vi brukte. Den har nå fått en spesiel plass i søppelbøtten min :-)

Ellers er alt baaaaare bra!! Why?? Because its only FIVE days till Florida!!!



Ohyeeeeah!

1 kommentar: