onsdag 15. desember 2010

Da nærmer det seg endelig jul! Har fått en del julegaver som ligger i soffan og roper på meg :(
Jeg er så nyskjerrig at det er bra det er bare 9 dager igjen!!
En ting er sikkert, jeg har seriøst null kontroll på dagene, for de flyger av sted! Plutselig er jeg hjemme igjen og plutselig er jeg på RIHANNA konsert!!!
Sorry, men jeg gleder meg sykt mye allerde!!
Å Ja, Anne. Det er et år til, but i can't help myself :-D


Jeg tok med kidsen på The Children Museum again. Tiden flyger når man er der! Jentene kan løpe hvor de vil å bare have a good time :)
Største jenta lagde et juletre til vertsmor :)

Vi har også hatt vår første snø også! Men den har nesten forsvunner nå! Det kom et smil om munnen når jeg våknet mandag og det va hvit utenfor vinduet :-D



Peace OUT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar