mandag 27. desember 2010

FEM dager igjen til nyttåraften. Å jeg skal fortelle dere det, at jeg har sykt trua på 2011!!
Dagen i dag gikk til å passe jentene. Først dro vi til biblioteket, så fikk E spille sitt nye Dora game  på WII som hun fikk i julegave. Senere på dagen dro vi til The Children Museum, siden E hadde så veldig lyst til å dra tid.
Adapteren kom i dag !! Så nå kan jeg begynne å ta bilder igjen.
Akkurat nå sitter jeg på rommet og ser Titanic... igjen. Har sett halve av filmen tre gang på tven allerede. haha, men blir aldri lei! Så nå skal jeg legge meg til rette i sengen, så for dere der hjemme ha en fin bakrus dag i morgen ;-)

Her kommer noen herlige sanger:
Far East Movement - Rocketeer
P Diddy - Coming home
Sean Kingston - Party all night
3OH!3 - Hit it again
Leann Rimes - Crazy women
The lonely Island ft Akon - I just had s*x
Cody Simpson - Round of applause
 - All day
 - ft Flo Rida - iYiYi
Bruno Mars - Lost
 - Today my life begins
Nicki Minaj - Super bass
Nelly ft Keri Hilson - Live tonight
T.I ft Eminem - All she wrote

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar