mandag 6. desember 2010

Hellooo!

Alt bra med dere der hjemme? Alt er bare super dupert her! Har koset meg med ukens bilder og scrapbooking i dag. Kos!


Lite har sjedd i det siste. Uken gikk no sykt fort som vanlig. Tok med den eldste jenta på ballett i dag. De var nå bra søte de jentene som danset ballet!

Ellers fikk jeg fikset neglene mine som du kan se :-D  Ble veldig fornøyd, i og med at jeg aldri har prøvd det ut før. Vertsmor hadde et gavekort som hun gav meg! Så ble gratise negler på meg denne gangen :-D


Eneste grunnen til at jeg kjøpte denne var fordi den kostet meg 6 kroner, også var den jo ei artig flaske!

Ellers så trives jeg veldig veldig mye med å bo sammen med en hund! I værtfall med en så nydelig hund som Sandy :* Vi skulle ha fått i oss hund for lenge siden mamma! :) Det er så kos å komme hjem til noen som er så sykt glad for å se deg, hver dag :-D

Da skal jeg lese Cosmopolitan før jeg legger meg! Dere for ha en fin fin dag der hjemme :)

Og forresten. Anne, jeg elsker de randomme bildene jeg får av deg på søndagene :-D Du må tro jeg koser meg ekstra mye når jeg får de :-D Love u sweetie!

2 kommentarer:

  1. søt hund! :D bra du trives!:)
    ja, dæm e ganske random, men æ jær ganske my randome teng! føle at æ må ha endel bilda å send når æ først ska send nånn:D tihi!

    SvarSlett
  2. haha, æ like at du jær randome ting :-D
    :*

    SvarSlett