søndag 26. desember 2010

Xmas morning

On Christmas morning you awaken with a smile. You trumble down togheter like the snow.
The kids runs over to the Xmas tree and starts to tear up the paper on all the presents. After two hours of opening gifts, it was time for breakfast.



Okei, slik skjer vell egentlig bare på film! Jeg hadde satt vekkerklokka mi på halv åtte, for å få med meg denne koslige morgenen. Men jeg våknet likevell klokken sju. Bestemte meg for å stå opp når jeg hørte snakking som kom neden ifra. Etter ei halvtime var det ei lita jente som ropte: "Lene, we have to go downstars now, i think santa claus has been her".
Så da var det bare å slå av tv'en å gå ned. Da vi kom ned på stuen, var det masse pakker rundt juletreet. Vertsfar sto klar med filmkameraet for å filme Xmas morning. Vertsmor gikk bort til ungene for å gi dem en pakke hver. Tok litt tid før S (minste jenta) begynte å rive opp papiret. E (største jenta) var litt forsiktig med å åpne, men et stor smil om munnen hennes ble synlig da hun så hva som var gjemt inni alt gavepapiret. Så ville de leke med den leken ei halvtimes tid før de skulle åpne neste pakke.
Jeg må innrømme jeg ikke er vant til barn som er så rolig når det kommer til pakke åpning på julaften. Hjemme hos farmor åpner alle barna pakkene med engang, så er de helt i hundre og aner ikke hva de skal begynne å leke med først.
Å feire amerikansk jul var koslig det, men ingen topper norsk jul uansett! Å pynte seg for å gå over til farmor på julemiddag og møte tanter, onkler og alle søskenbarna, for å så vente på at julenissen titter igjennom vinduet var et lite savn.

Fikk ikke tatt noen bilder, siden kameraet mitt er utladdet og jeg har ikke fått adapteren enda....
Men vertsmor tok noen, men har ikke spurt om å få de enda :-p

Håper alle hadde ei flott feiring der hjemme. Noe jeg ser fram til nå, er nyttårsaften :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar