lørdag 26. mars 2011







Dag to paa skolen. Ble vell saa jeg sto opp i 8 tiden. Saa litt tv for jeg aarket aa staa opp. Skolen startet kl 10. Helt greit det. men saa virkelig ikke fram til 10 timer om virginias historie. Etter 2 1/2 time ble det endelig lunch! Spiste bacon, ostesmorbord og en banan. Tok bilder av kantina og kake utvalge de har her. Er glad for jeg ikke er en kakespiser. Men naar det kommer til farmors sjokolade kake, da blir det spist kake! Onsker meg en forsinket sjokolade bursdagskake naar jeg kommer hjem Farmor : ))






Etter 1 1/2 fritid ( =D ) dro vi til The State Capitol. Ble guidet rundt og da fikk vi se dette.

                                                   The famous statue of George Washington




Etter det dro vi til The John Marshall house. Tok ikke noen bilder der, siden det var et kjedlig hus :p
Guiden snakket like mye som laerern vaar. Enkelte ganger snakket han saa fort at jeg ikke fikk med meg noe.
Etter 2 1/2 time rundt omkring i Richmond dro vi tilbake til skolen. 45 min med snakking for det ble dinner. De 45 minuttene var laaaange !! :p
Jeg  kunne ha spist middag her hver dag! pasta med pasta saus in my heart! So good.

Yeye... en ny dag i morgen med 10 timer historie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar