lørdag 5. mars 2011

Lørdagskveld

Da er det lørdagskveld og jeg passer på jentene. De har lagt seg, så skal sette meg godt til rette i soffan.
Vet ikke om jeg skal forsette på Glee sesong1 eller om jeg skal finne en film på netflix! Netflix er noe du kan laste ned på WII for å se filmer. Her koster det 60 kroner i måneden. Hjemme kan jeg vel tenke meg det koster et par hundre kroner. (?)

Var forresten å så "Rango" på kino ikveld. Den var ganske morsom! Kan legge ut trailer her for dere som ikke har hørt om den enda. Vet ikke når den kommer til Norge, men er en cartoon movie og Johnny Depp har hovedrollen! Who doesn't love Johnny ?? :-)




Da ble det filmen Due Date. Skal vell være en morsom film :-)


Fikk pakke i posten fra Anne i dag, med et par fiiiiiine øredobler :-D Thank you hon :*

Ha en fin søndag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar