tirsdag 1. mars 2011

Pictures of Henrico, Richmond ++

Pakke fra Jonas! =D
                                    Med 3 STORE poser med SMASH. gud korr godt det smakt!
                                        Sitter da med den her. Siden nette paa min pc ikke funker ..
                                                         Blomster piercing
  Pakken din Elisabeth. Den ser veldig stor ut paa bilde her ;p

                                                                Mitt rotete rom
                                                                   musikk

                                                                     kiss kiss,
                                                 Her gaar fritiden paa cityville. haha
                                        Froken E har faatt seg ny seng. Den er storre enn min! haha
                                             Min ikke saa pene bil :D men som bruuuuker liiite bensin!
                                                                             SOOOOL
                                                             Ryan Seacrest!
                                    Look here dad! Jeg fikset postkassa naar den falt av stativet! hoho



                                               Meg om seks maaneder =D yeii!




Hjerte hjerte hjerte. Norge henger saa langt etter naar det kommer til butikker at det nesten er irriterende!
Skal blir hardt aa komme hjem til Norge igjen etter dette aaret! haha
 
                              





                                                              TAAARGET. hjerte

                                       Min kjaere venn naar hjemlengsla kommer paa besok. hahaa
                                                    Heldigvis kommer den ikke saa ofte lenger.
                                                                   Like greit det kanskje


                                                                           Road


OMG, 1 mnd til ferie !!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar