søndag 27. mars 2011

Tredje og siste dag paa skolen for denne gang. I dag syntes jeg faktisk det var litt interessant. Vi dro til The Dooley Mansion at Maymont. Sykt fint hus. Og naar det endelig var noe interessant, fikk vi selvfolgelig ikke laav til aa ta bilder. Saa fant noen paa google.




Denne damen var guiden vaar. Hun kunne jeg hatt som laerer denne helgen. Pen dame som snakket hoyt og tydelig. Hun er Lawyer til vanlig, saa sier seg selv at hun kan aa snakke slik at alle vil hore paa. Som jeg sa, huset var skikkelig pent. Paa gamle dager var dette huset en Mansion. Kan vell si det er det naa ogsaa. Kunne gjaerne ha bodd der jeg ja :p
Vi var ogsaa innom Virginia historical society. Boooring! haha. Jeg, Sandra og tre andre jenter fra Germany fant et spill som handlet om at du var en slave som skulle finne veien fram til Union etter eller annet( slik at du ble free) uten aa bli tatt av menn med guns som ikke likte black people. Provde det fire ganger for vi klarte det. Saa  tiden floy!
Alt i alt var helgen ganske kjedlig. Er ikke mye informasjon som sitter igjen :p haha

Meen e besaett trott no, saa ska laegg mae etter Kourtney og Kim take New York!

GOooood night!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar