fredag 25. mars 2011

Hei.
Da er det helg igjen! Og det er som regel herlig, men not so much denne helgen! Har nemlig weekend class denne helgen. Aa da skal jeg laere om Virginias historie, og for dere som kjenner meg ganske godt, saa er ikke jeg saa veeeeldig gira paa historie. Men maa man sa maa man!
Universitetet her er sinnsykt stort!
Man trenger faktisk et kart for aa komme seg rundt. Skal tro vi er paa sette til HarryPotter, siden alle bygningen ser ut som skolen i de filmene.  Kantina her er sinnsykt! Bygningen er storre enn rissa vgs.......
Man kan sammenligne kantina med "matsalen" paa ett 4-stjernes hotell. De hadde alt fra burgere til salat og desserer. Aa da snakker vi alle slags kaker, muffins is og alt man kan finne som er greit usunt :p Er ikke rart ungdommene legger paa seg during collage naar de har et slikt tilbud paa skolen. OG man kan spise alt man orker. haha
Laerern vi har ELSKER aa snakke. Har aldri mott ei dame som snakker saa mye. Av og til sporr hun oss om sporsmaal. Ikke at jeg svarer, siden jeg er i litt care modus :p Kom ikke hit for aa gaa paa skole!! :p
Saa er glad for at vi skal ut aa se paa forskjellige ting i morgen og sondagen. Har vi skulle sittet aa hore paa laerern fra 10-8 lordan og sondag, da har jeg garantert sovnet :p

Og forresten, alle bor se filmen "Paul". Den ser ikke saa morsom ut paa traileren, men det er den morsomste filmen jeg har sett paa lenge!! Forste uka paa april kommer du ut maaange bra filmer, saa har noe aa see fram til. Blandt annet, arthur, suckerpuch(kom ut i dag faktisk), source code.

Men da skal jeg  lese Vogue og se american dad/family guy for jeg skal legge meg!

Byeee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar